triathlonkoulu

Helsinki Triathlon tarjoaa jäsenilleen monipuolista triathlonharjoittelua ympäri vuoden. Syyskuusta toukokuuhun järjestämme noin 25 lajiharjoitusta viikossa. Tämän lisäksi jäsenemme voivat osallistua viikkopitkiksiin, BRICK -yhdistelmäharjoituksiin ja Big Training Day -treeneihin. Tutustu tarjontaamme ja ilmoittaudu mukaan HelTri myClubin tapahtumakalenterimme kautta.

Uintivalmennus

Helsinki Triathlon järjestää viikoittain noin 10 ohjattua uintitreeniä triathlonisteille ympäri pääkaupunkiseutua. Ohjatut uintivuorot on jaettu eri tasoryhmiin uintivauhdin mukaan. Vapaauinnin aloittelijoille on omat treenit (taso 1), joissa keskitytään vapaauinnin perusteisiin ja kokeneemmille ja nopeammille uimareille treenit, joissa uidaan rankempia ja pidempiä treenjä sekä parannetaan tekniikkaa (2-4). Tasokuvaukset ovat täällä: Uinnin tasoryhmien kuvaukset. Tutustu uintiharjoituksiimme tapahtumakalenterissa

Pyöräilyvalmennus

Ulkopyöräilykauden ulkopuolella Helsinki Triathlon tarjoaa jäsenilleen useita sisäpyöräilyharjoituksia viikossa. Harjoittelu on suunniteltu tukemaan triathlonistin pyöräharjoittelua kisakauden ulkopuolella. Sisäpyöräily osaavien ohjaajien johdolla on motivoivaa ja auttaa sinua kehittämään pyöritystekniikkaasi sekä kasvattamaan tehoja kisakauteen. Tutustu sisäpyöräilyharjoituksiin tapahtumakalenterissa.

Juoksuvalmennus

Helsinki Triathlonilla on useita juoksuharjoituksia viikottain. Harjoitusryhmät on suunnattu eri tasoisille juoksijoille, ja mikäli harjoitusryhmässä on vauhtitaso määritelty, se ilmoitetaan harjoituksen tiedoissa tapahtumakalenterissa. Juoksuharjoituksissa parannetaan juoksutekniikkaa ja juoksuvauhteja sekä huomioidaan juoksu osana monipuolista triathlonharjoittelua. Tutustu juoksuharjoituksiin tapahtumakalenterissa.

kuva: Hannu Tenhunen Photography

Viimeisin päivitys 14.08.2020
Jaa tämä sivu